سخنرانی تند اورنگزیب فاروقی دبیرکل سپاه صحابه پاکستان در تشییع جنازه مسعود الرحمن عثمانی

اورنگزیب فاروقی دبیرکل سپاه صحابه در تشییع جنازه مسعود الرحمن عثمانی که 5 ژانویه 2024 در اسلام آباد برگزار شد طی سخنانی به علمای سرشناس شیعه در پاکستان حمله کرد

اورنگزیب فاروقی دبیرکل تندرو و تروریست سپاه صحابه پاکستان در تشییع جنازه مسعود الرحمن عثمانی که 5 ژانویه 2024 در اسلام آباد برگزار شد طی سخنانی به علمای سرشناس شیعه در پاکستان حمله و آنان را عامل کشورهای خارجی یاد کرد. وی با ادبیات بسیار تند دولت را خطاب قرار داده و گفت: ساجد نقوی (نماینده مقام معظم رهبری در پاکستان) و راجا ناصر (دبیرکل حزب شیعی وحدت مسلمین پاکستان) مردم شیعه را به لبنان می فرستند.

ساجدنقوی سفیر سابق ایران (حسینی) را خودش بدرقه کرد و به سفیر جدید ایران (امیری مقدم) خیر مقدم گفت. راجا ناصر با حسن نصرالله ملاقات کرده و با هم نقشه ها را طرح ریزی کرده اند. همچنین شهنشاه نقوی (سخنران جوان پسند و مشهور شیعه در شبه قاره) و شبیر میثمی (معاون علامه ساجد نقوی) در همین راستا  به کشورهای خارج و شهرهای مختلف پاکستان سفر می کنند؛ اینها چرا بازرسی نمی شوند؟ اینها به زینبیون و فاطمیون راهنمایی فراهم می کنند. من می پرسم اینها چرا عکس های حسن نصرالله را در شهرهای پاکستان بر دستهای خود بلند می کنند؟ اینها چرا مراسم و روزهای کشورهای خارجی(هفته وحدت - سالگرد حضرت امام- سالگرد سردار و دهه فجر) را اینجا برگزار می کنند؟ اینها به اسم حزب الله چرا مراکز آموزشی و تربیتی را در پاکستان دایر می کنند؟ چرا به جوان ها به بهانه تربیت نیروی اسکورت تربیت نظامی داده می شود؟ چرا نیروهای امنیتی پاکستان اینها را نادیده می گیرند؟ دیروز رهبر عزیز ما مسعودالرحمن عثمانی در اسلام آباد کشته شد و همزمان صدها نفر از جوانان ما در شهرهای مختلف از جمله کراچی در خیابان ها بودند. اگر یک اشاره می کردم همه به اسلام آباد می آمدند. ولی هیچ عکس العملی را نشان ندادیم ما تحمل کردیم. 

ما قاتلان را می شناسیم و اگر بخواهیم می توانیم همه جای پاکستان تجمع برگزار کنیم ما همه جا هستیم. ما می دانیم که کشورهای خارجی مثل ایران و موساد اینجا با هم علیه ما کار می کنند. ما میدانیم که jdc (مرکز خیریه شیعی به مدیریت ظفرعباس از کراچی) به گلگیت به پاراچنار به شام به لبنان و به عراق امکانات و مساعدت و آمبولانس می فرستد. ظفرعباس چرا به آنها پول میدهد؟

ما منتظر برگزاری انتخابات پارلمانی پاکستان هستیم و پس از آن نوبت ما خواهد بود تا انتقام بگیریم. به دشمنان میگویم این کشته شدن ها باعث کم شدن ما نمی شود. شهادت میراث ماست!!

https://www.youtube.com/watch?v=bs6-hHkGgmQ

تهیه و تنظیم: خانه فرهنگ ج.ا.ایران در کراچی

سخنرانی تند اورنگزیب فاروقی دبیرکل سپاه صحابه پاکستان در تشییع جنازه مسعود الرحمن عثمانی

کد خبر 17953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =